Kundene opplever bedriften din bl.a. gjennom markedsføring, kommunikasjon, symboler og handlinger. Basert på dette danner vi oss et totalinntrykk av bedriften din og hva du står for. Samtidig åpner nye medier og ny teknologi helt nye muligheter for markedsføring og kommunikasjon med dine kunder. Hvordan forteller du om din virksomhet til omverden? Hvordan ønsker du at din virksomhet skal fremstå og bli oppfattet? Hva er viktig å tenke på i kommunikasjonsarbeidet?

Spennende frokostmøte

TENK InnovasjonsLAB i Tvedestrand arrangerer frokostmøte torsdag 16. november under Gründeruka Agder. Temaet for møtet er kommunikasjon, visuell kommunikasjon, merkevarebygging, de gode historiene, sosiale medier.  Dette er et tema ikke bare for de nye bedriftene, men for alle som ønsker inspirasjon og små enkle tips til hva en bør tenke på i kommunikasjonsarbeidet.  Og så er det gøy at vi har så mye lokal kompetanse på temaet, alle er så positive og vil gjerne  bidra og dele sine erfaringer, sier Anny Grethe Hauge prosjektleder i TENK InnovasjonsLAB.

Temaer som vil bli berørt er ulike måter å kommunisere på, hvilke kanaler du kan bruke og hvordan du kan bidra til at folk får et riktig bilde av det du driver med. Her blir spennende innlegg fra Erik Garavanta med spesialfelt innenfor reklame og merkevarebygging, kommunikasjonsrådgiver og blogger Siri Fossing, og redaktør Steinar Nielsen.

 

Møtet er fra kl. 09.00 til 11.00 på TENK InnovasjonsLAB i Tvedestrand, med Siris frokostvafler og nytraktet kaffe.
Se www.uka46.no for mer informasjon.

Pin It on Pinterest